
Spotkania służbowe
Zapraszamy do organizowania u nas spotkań służbowych. Koszt to 20 zł za osobę. W tej cenie zapewniamy:
-
dostęp do WI-FI,
-
dowolny napój bezalkoholowy,
-
stolik na wyłączność - do 2 godzin,
-
możliwość skorzystania z naszego menu (dodatkowo płatne),
-
możliwość konsultacji z ekspertem.
Rezerwacja miejsc pod nr tel.:
797 210 275
Regulamin spotkań służbowych
-
Organizatorem spotkań jest firma Grow Me Up Jarosław Grenda.
-
Opłata za organizację spotkania wynosi 20 zł od osoby. W ramach tej opłaty uczestnik otrzymuje:
-
dostęp do WI-FI,
-
dowolny napój bezalkoholowy z menu kawiarni LOFT 74,
-
stolik na wyłączność - do 2 godzin,
-
możliwość skorzystania z menu kawiarni LOFT 74 (dodatkowo płatne),
-
możliwość konsultacji z ekspertem.
-
-
Spotkania służbowe odbywają się zgodnie z zapisami "Wytycznych Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii - Spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje i kongresy"
-
Uczestnicy są zobowiązani do stosowania się do wymogów sanitarnych przewidzianych powyższymi wytycznymi, a w szczególności do:
-
poddania się badaniu temperatury przed wejściem na salę spotkań,
-
umycia i zdezynfekowania rąk przed rozpoczęciem spotkania,
-
obowiązku z zasłaniania ust i nosa podczas korzystania z części wspólnych,
-
powstrzymania się od udziału w spotkaniu w przypadku wystąpienia niepokojących objawów w dniu spotkania,
-
wypełnienia ankiety dotyczącej ewentualnych objawów COVID-19.
-
-
Zaleca się, aby w spotkaniach nie brały udziału osoby powyżej 70 roku życia oraz chore przewlekle.
-
Organizator jest zobowiązany do:
-
zapewnienia środków do dezynfekcji,
-
dezynfekowania stołów po każdym spotkaniu,
-
dezynfekcji części wspólnych,
-
zapewnienia obsługi kelnerskiej,
-
zapewnienia pomieszczenia służącego do czasowego odizolowania osoby, u której wystąpiły objawy COVID-19.
-